Συνέργεια

Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας

Πρόκειται για το τελευταίο κομμάτι της πεζοδρόμησης που προβλεπόταν από την Ε.Α.Χ.Α. Α.Ε. για την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων για το οποίο έχει εκπονηθεί Οριστική και Μελέτη Εφαρμογής. Το συνολικό εμβαδόν της περιοχής παρέμβασης είναι 20 στρέμματα. Προβλέπεται συνδυασμός στοιχείων αστικού εξοπλισμού, φυτεύσεων, πεζοδρόμησης, διέλευσης τραμ και τρόλεϊ. Πιο αναλυτικά, τα 500 μ. της Λεωφόρου προβλεπόταν να στρωθούν με γκρίζο σχιστόλιθο Καβάλας και τα 40 μ. που είναι το πλάτος της θα διαιρούνταν σε τέσσερις λωρίδες: η πρώτη – προς την πλευρά του Ολυμπιείου – πλάτους 14 μ. για τους πεζούς, η αμέσως επόμενη, πλάτους 5,70 μ., για τη διέλευση του τραμ, ακολουθεί ένα παρτέρι πλάτους 2,5μ., μια λωρίδα πλάτους 3,4 μ., για τα τρόλεϊ που θα διέρχονται από Παγκράτι προς Κέντρο και τέλος μια ακόμη λωρίδα για πεζούς, πλάτους 14 μ., προς το Ζάππειο. Επιπλέον, προκειμένου ο νέος πεζόδρομος να μην εξελιχθεί σε χώρο τραπεζοκαθισμάτων, όπως στους πεζόδρομους των Αποστόλου Παύλου και Αδριανού, ή σε μια νέα οδό Τοσίτσα στο Πολυτεχνείο, προβλεπόταν να προστεθούν τρία αναστρέψιμα κτίρια. Ένα πληροφοριακό κέντρο κοντά στην είσοδο του Ζαππείου, ένας σταθμός ενοικίασης ποδηλάτων κοντά στη στάση του τρόλεϊ (δίπλα στην οποία προβλεπόταν να μετακινηθεί και η υπάρχουσα επί της Αρδηττού στάση του τραμ) και ένα αναψυκτήριο δίπλα στο άγαλμα του Βύρωνα, ώστε να υπάρχει κίνηση καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας και όχι μόνο διέλευση. Τουλάχιστον ως προς το ζήτημα της διέλευσης του τραμ ενδεχομένως να προκύψουν αλλαγές ανάλογα και με την εξέλιξη της αποκάλυψης της κοίτης του Ιλισού.

Τελευταία νέα για το έργο

Δείτε εδώ όλα τα νέα